Tervetuloa

Ohjeet ja ehdot

 

Kortteja suurella sydämellä

 

Joulukortin matka ideasta ihmisen postilaatikkoon on pitkä - se kestää kokonaisen vuoden. Meillä Ankilla joulukorttien suunnittelu alkaa heti tammikuussa. Matka alkaa sarjan ideoimisesta ja "fiilistelystä". Kuva-aiheet äänestämme laajasta valikoimasta ystävien ja sukulaisten avulla. Ulkoasun suunnitteluun pääsemme kevään mittaan ja kesän alussa ne pääsevätkin painoon. Painoprosessi on pitkä: koevedokset, paino, lakkaus, leikkaus, mahdollinen foliointi..

 

Kesällä lajittelemme korttisarjat valmiiksi nipuiksi - korttiemme edullinen hinta perustuu nimenomaan tämän ajatuksen ja optimoidun painotyöskentelyn yhdistämiseen. Pakkaamme kortit hyllyihin odottamaan syksyä, jolloin paketoimme ne asiakkaille. Lopulta joulukuussa, pitkän odottelun jälkeen, kortti pääsee saajallensa!

Joulukorttien ohella valmistuu myös muu tuotevalikoimamme, niin postikorteista adresseihin ja kynttilöihina asti. Teemme tätä suurella sydämellä - pienen perheyrityksen voimin.

 

Anki on Suomen vanhin postimyyntiliike, jonka juuret ulottuvat vuoteen 1931, kun Arvo Laine perusti sekatavarakaupan Muroleen kanavalle. Sen takahuoneessa hän aloitti postikorttien postimyynnin. Tämän jälkeen yritystä on jatkanut aina uusi sukupolvi ja tällä hetkellä yritystä pyörittää jo neljäs polvi. Nettikauppamme - ja tilauksesta tuotekuvastomme - on käytettävissäsi. Myymme Nokialta käsin kaikkia kuviteltavissa olevia kortteja, muistamisia, adresseja, kynttilöitä ja muuta pientä. Teemme yhteistyötä niin suomalaisten käsityöläisten, kuin myös taiteilijoiden kanssa. Kaikki korttimme painatamme Tampereella ja suunnittelutyön teemme itse. Ota rohkeasti yhteyttä mieltä askarruttavissa asioissa tai yhteistyöhön liittyvissä asioissa!

 

Tutustu ja ihastu mm. yhteen Suomen laajimpaan joulukorttivalikoimaan ja tilaa korttisi helposti ja edullisesti verkosta!

 

Toimitusehdot

 

Toimituksesta

Saat tilauksestasi vahvistuksen sähköpostiisi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen. Mikäli et saa vahvistusta, se on joko mennyt roskapostikansioon tai olet nahdollisesti kirjoittanut sähköpostiosoitteesi väärin. Olethan yhteydessä meihin, mikäli et saa vahvistusta, jotta voimme tarkistaa tilauksesi tilanteen.

Tilauksesi lähetetään postin kuljetettavaksi 1-3 työpäivän kuluessa. Tällä hetkellä postitamme tilaukset maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin ellei toisin sovita. Mikäli tilauksellasi on kiire, laitathan meille sähköpostia ([email protected] .fi) tai soitat numeroon 03-265 6165. Pienet tilaukset lähetämme kirjeenä, jotka tuodaan postilaatikkoosi. Isommat lähetykset lähetämme postipakettina, joka noudetaan postista. Ilmoita meille sähköpostilla [email protected] jos haluat pakettilähetyksen perille kuljetettuna. Paketin kotiinkannosta perimme todelliset kustannukset.

 

Toimituskulut kotimaassa ovat vain 4,96 € / tilaus. Tilauksen voi myös noutaa Nokian varastoltamme toimituskuluitta - olethan aina yhteydessä meihin mikäli haluat noutaa tilauksesi.

 

Maksutavat

Maksutavaksi voit valita joko verkkomaksun tai maksun laskua vastaan. Uusilta asiakkailta vaadimme verkkomaksun. Verkkomaksu tapahtuu Checkout Finland Oy:n maksunvälityspalvelun kautta. Checkout Finland on yleinen verkkomaksuvälittäjä Suomessa, joka takaa kuluttajalle turvallisen maksutapahtuman. Käytössäsi on kaikkien kotimaisten pankkien verkkomaksut.

Mikäli olet tilannut Ankilta aiemminkin ja tilaajanimellä ei ole maksuhäiriöitä, on käytössäsi maksaminen lähetyksen mukana seuraavalla laskulla. Myös yritykset ja yhteisöt, joiden luottotiedot on vapaasti tarkistettavissa, voivat valita maksutavaksi laskutuksen. Postimyynti Anki pidättää itsellään oikeuden valita maksutavaksi laskutuksen sijaan ennakkomaksun.

 

Palautus

Tuotteilla on 14 päivän palautusoikeus tilauksen vastaanottamisesta. Palautukset tehdään postissa asiakaspalautuksena. Ohjeet tähän saatte omasta postitoimipaikastanne. Voit ilmoittaa meille palautuksesta joko sähköpostiimme tai puhelimitse. Huomioithan, että tilauksen noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja ja perimme tällöin toteutuneet toimituskulut sekä toimitetusta että palautuneesta paketista.

 

Muuta

Inhimillisiä virheitä tapahtuu, koska tilauksesi käsittelee ja pakkaa oikea henkilö. Mikäli tilauksessa on jotain vialla, kuten väärä tai puuttuva tuote tai tuotteet ovat vaurioituneet - olethan meihin yhteydessä, jotta voimme korjata virheemme! Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä reklamaatio välittömästi Postin toimipisteeseen.

Mikäli kuluttajan ja yrityksen välille tulee erimielisyyksiä, joita ei saada ratkaistuksi osapuolten välisellä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (http://www.kuluttajariita.fi/) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (http://www.kuluttajaneuvonta.fi/).

 

Postimyynti Anki Oy on Suomen vanhin postimyyntiliike, perustettu 29.4.1931

 

Yhteystiedot

Toimitusvarasto Syylärikatu 3 ovi 8, 37150 Nokia
p. 03-2656165
[email protected]
Y0989502-3

 

Mikäli puhelinpalvelumme ei heti vastaa, älä huolehdi - soitamme aina asiakkaille takaisin.

 

Tietosuojaseloste

 

Rekisterinpitäjä

 

Postimyynti Anki Oy

Syylärikatu 3 ovi 8

37150 Nokia

Y-tunnus: 0989502-3

 

Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä tietosuojasta ja henkilötietojen käsittelystä

sähköpostilla [email protected]

puhelimitse 03-265 6165

Yhteyshenkilönä Ville Järvinen

 

Yleistä

 

Meillä Ankissa toiminta pohjautuu pitkäaikaisiin asiakkaisiimme, jotka ovat tilanneet korttinsa meiltä jo vuosikymmeniä. Koemme tämän suurena luottamuksen osoituksena ja kunnioitamme kaikkia asiakkaitamme suuresti ja haluamme jatkuvasti kehittää palveluitamme. Tämä näkyy meillä kaikessa toiminnassamme, kuten myös huolellisessa asiakastietojen keräämisessä ja säilyttämisessä. Tuotekuvastomme ilmestyy kerran vuodessa syys-lokakuun aikana ja postitamme sen kaikille asiakkaillemme, joilla on tilaushistoriaa muutaman vuoden sisään pois lukien asiakkaat, jotka ovat tästä kieltäytyneet.

 

Käytännössä kaikkien asiakkaimme tiedot ja tilaukset kerätään omaan asiakasjärjestelmäämme, jossa on asiakkaiden itsensä antamat tiedot. Tämän lisäksi asiakkaalla saattaa olla verkkokauppaamme oma tunnus, josta hän pääsee näkemään ostohistoriansa. Asiakas tarkoittaa henkilöä, joka on tilannut meiltä tuotteita, tilannut kuvaston tai toimii yrityksen tai yhteisön yhteyshenkilönä.

 

Mitä tietoja me Ankissa keräämme

 

Asiakkaan itsensä antamat tiedot:

tunnistautumistiedot: nimi ja asiakasnumero (yrityksen tai yhdistyksen nimi sekä yhteyshenkilö)

yhteystiedot: osoitetiedot, puhelinnumero, sähköpostiosoite

laskutus- tai toimitusosoitteet

tilaushistoria

Pääsääntöisesti tietomme tulevat asiakkaalta itseltään. Laskuttamista varten saatamme tarkistaa luottopalveluiden tarjoajalta luottotiedot, mutta näitä tietoja ei säilytetä.

 

Mihin tietojasi käytetään

 

Henkilötietoja käytetään ensisijaisesti asiakkuuden hoitoon ja ylläpitoon. Tämä tarkoittaa tilausten käsittelyä, toimitusta, arkistointia ja kirjanpitoa.

 

Mitä oikeuksia sinulla on

 

Sinulla on asiakkaanamme oikeus nähdä, mitä tietoja sinusta on kerätty ja säilytetty sekä oikeus oikaista sinua koskevia tietoja. Sinulla on oikeus rajoittaa sinuun kohdistuvaa markkinointia (vuosittainen kuvastomme) sekä asiakkuuden tietojen poistoon.

Asiakastietoihisi liittyvät pyynnöt ja kysymykset voit lähettää sähköpostiimme [email protected]

Lainsäädäntö, maksamattomat laskut tai velkominen saattavat velvoittaa meitä säilyttämään asiakastietojasi, vaikka toivoisit niiden poistamista.

 

Päätyykö tietojasi kolmansille osapuolille

 

Jotkin tilauksen toimituksen kannalta välttämättömät tiedot välittyvät kolmansille osapuolille esimerkiksi Postille. Välitämme vain palvelun kannalta välttämättömät tiedot, eikä palveluntarjoajalla ole oikeutta käyttää tietojasi muuhun.

 

Laskujen erääntyessä tietosi välitetään perintäyhtiölle.

 

Jos jokin asia jäi vaivaamaan sinua

 

Pyydämme olemaan rohkeasti yhteydessä sähköpostiimme [email protected] tai soittamalla puhelimeemme 03-265 6165

 

Tietosuojaselosteen päivittäminen

 

Saattaa olla tarpeen lainsäädännön tai palveluidemme kehittyessä ja muuttuessa. Merkittävistä muutoksista ilmoitamme asiakkaillemme kuvaston tai sähköpostin välityksellä. Tämä seloste on viimeksi päivitetty 24.5.2018