Nämä toimitusehdot ovat kuluttajille. Jälleenmyyjien toimitusehdot löydät: https://anki.fi/toimitusehdot-jalleenmyyjille/
Toimituksesta
Saat tilauksestasi viestin sähköpostiisi välittömästi tilauksen tekemisen jälkeen. Mikäli et saa sähköpostiviestiä, tilauksen tekeminen on tällöin epäonnistunut. Olethan meihin yhteydessä mikäli voimme jotenkin auttaa tilauksen tekemisessä. Maksamiseen liittyvissä ongelmissa (esimerkiksi verkkopankin ongelmissa) olethan yhteydessä pankkiisi.
Tilauksesi lähetetään 1-3 työpäivän kuluessa tilauksesi saapumisesta valitsemasi kuljetusyhtiön kuljetukseen pois lukien omista kuvista valmistettavat tuotteet, joiden toimitusaika on noin 1-2 viikkoa tai sopimuksen mukaan. Asiakas vastaa itse omista kuvista valmistettavien tuotteidensa tekijänoikeuksista ja luvista. Mikäli tilauksellasi on kiire, laitathan meille sähköpostia (anki@anki .fi) tai soitat numeroon 0407697320. Voit valita toimitustavaksi:
Kirjelähetys/Pikkupaketti ovelle tai postilaatikkoon 5,90 €
Perillä noin 2-8 arkipäivää lähettämisestä, kirjelähetyksessä ei seurantaa. Pikkupaketti maks 4 kg ja jaetaan koosta riippuen joko postilaatikkoon tai oven taakse. Saat viestin, kun paketti on jaettu. Mikäli lähetys on liian suuri, lähetämme sen tavallisena postipakettina, joka noudetaan postista tai automaatista.
Pikkupaketti ovelle tai postilaatikkoon 6,90 €
Perillä 2-5 arkipäivää lähettämisestä, seurattavissa. Koosta riippuen jaetaan joko postilaatikkoon/-luukkuun tai oven taakse, maks 4 kg. Saat viestin, kun paketti on jaettu.
Toimitus valittuun Postin tai Matkahuollon pisteeseen 7,90 €
Perillä 1-3 arkipäivää lähettämisestä, seurattavissa. noudettavissa 7 päivän ajan.
Kotiinkuljetus 14,90 €
Kuluttajille kotipaketti, joka toimitetaan sovittuna aikana arkisin klo 9-21. Saat pyynnön valita toimitusaika, kun paketti on ollut matkalla 1-2 arkipäivää. Yrityksille Express-paketti, joka toimitetaan 1-2 arkipäivässä klo 8-16 välissä.
Yli 95 € tilaukset toimituskuluitta (ei koske jälleenmyyjiä tai omista kuvista valmistettavia tilauksia)
Tilauksen voi myös noutaa Nokian varastoltamme toimituskuluitta – olethan aina yhteydessä meihin mikäli haluat noutaa tilauksesi, jotta olemme varmasti paikalla (puh. 040 7697320). Ulkomaan toimituksista perimme todelliset toimituskulut, otathan meihin yhteyttä.
Suruadressit surukotiin:
Suoraan surukotiin toimitettavat suruadressit toimitamme Postin kuljetettavaksi vielä samana päivänä, mikäli tilaus on saapunut ennen klo 14.00. Toimitusvaihtoehdot:
- Kirjelähetys postilaatikkoon: 5,90 €. Suruadressi lähetetään Postin Priority-kirjeenä. Toimitusaika Postin arvion mukaan noin 2-8 arkipäivää.
- Pikakirje 12,50 €. Suruadressi lähetetään Postin seurannallisella Pikakirjeellä. Toimitusaika Postin mukaan noin 2 arkipäivässä, jakelu jokaisena arkipäivänä. Vastaanottajan numero tarvitaan tai Posti voi ohjata Pikakirjeen noudettavaksi Postin toimipisteestä.
Maksaminen ja maksutavat
Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.
Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja verkkokaupan välille. Verkkokaupan vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet.
Lue lisää Visma Paysta: https://www.visma.fi/vismapay/
Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla, lompakolla, maksukorteilla (credit/debit). Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, MobilePay, Masterpass, Pivo, Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -kortit.
MobilePay: Voit maksaa MobilePay-lompakollasi mikäli olet sallinut verkkokaupoissa maksamisen sovelluksen asetuksista. MobilePay-lompakolla suoritetut maksut veloitetaan lompakkoon liitetyltä maksukortilta. Mikäli maksun veloittaminen maksukortilta epäonnistuu, MobilePay-lompakolla maksaminen ei ole mahdollista verkkokaupassa.
Pivo: Käyttöehdot ovat tarjolla Pivon sivuilla: https://pivo.fi/kayttoehdot/pivon-kayttoehdot/
Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot
Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 8-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta
Mikäli olet tilannut Ankilta aiemminkin ja tilaajanimellä ei ole maksuhäiriöitä, on käytössäsi maksaminen laskulla, maksuaika 14 päivää. Myös yritykset ja yhteisöt, joiden luottotiedot on vapaasti tarkistettavissa, voivat valita maksutavaksi laskutuksen. Postimyynti Anki pidättää itsellään oikeuden valita maksutavaksi laskutuksen sijaan ennakkomaksun. Lasku seuraa lähetyksen mukana. Laskutustiedot pystyt antamaan tilaajatietoihin ja valitsemalla kohdan “toimitus eri osoitteeseen”, jonka jälkeen pääset syöttämään toimitusosoitteen tiedot.
Mikäli haluat laskusi verkkolaskuna, lähetäthän meille verkkolaskutustietosi sähköpostiimme anki@anki.fi.
Tilauksen peruuttaminen ja palautus
Kuluttajilla on kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa kauppa neljäntoista päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Peruuttamisilmoituksen voit tehdä sähköpostilla tai puhelimitse. Peruutusoikeus ei koske kustomoituja tuotteita eli omista kuvista valmistettuja tuotteita. Tuotteet täytyy palauttaa viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Palautus tapahtuu asiakkaan kustannuksella osoitteeseen:
Anki Oy
Syylärikatu 3 lh 1
37150 Nokia
puh. 0407697320
sähköposti anki @ anki.fi
Paketin noutamatta jättäminen ei täytä palautusehtoja, vaan perimme siitä koituneet lähetyskustannukset asiakkaalta.
Muuta
Inhimillisiä virheitä tapahtuu, koska tilauksesi käsittelee ja pakkaa oikea henkilö. Mikäli tilauksessa on jotain vialla, kuten väärä tai puuttuva tuote tai tuotteet ovat vaurioituneet – olethan meihin yhteydessä, jotta voimme korjata virheemme. Jos paketti on vioittunut kuljetuksessa, on tuotteesta tehtävä reklamaatio välittömästi Postin tai Matkahuollon toimipisteeseen.
Mikäli kuluttajan ja yrityksen välille tulee erimielisyyksiä, joita ei saada ratkaistuksi osapuolten välisellä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (http://www.kuluttajariita.fi/) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (http://www.kuluttajaneuvonta.fi/).
Postimyynti Anki Oy on Suomen vanhin postimyyntiliike, perustettu 29.4.1931